Mindenre lehet már biztosítást kötni, miért pont a lakásod maradna ki?

Mostanában lépten nyomon biztosításokba botlok. Nem tudom, hogy ezért, mert ezeket a reklámokat célzottan kapom, vagy azért, mert eddig is itt voltak, csak kizártam őket, és most, hogy aktuális lett a téma, felfigyeltem rájuk.

Mindkettő lehetséges, de mindegy is, melyik az igazság, a lényegen nem változtat, miszerint új biztosítást kell kötnöm, mert lejár a régi, és nem akarok velük többet kapcsolatban maradni.

Nem is olyan régen történt, hogy egy vihar alkalmával becsapott a villám. Nem szenvedett szinte semmi kárt, csak a laptopom és a TV. Nem aggódtam túl az ügyet, hiszen volt biztosításom, de addig-addig ügyeskedtek a biztosítónál, míg a végén egy garast sem fizettek nekem. Már akkor elhatároztam, hogy ennyi volt, többet náluk semmit sem kötök, minden biztosításomat le fogom mondani, amint lejárnak azok.

A kedves ügyintéző kisasszony a biztosításom lejárta előtt már hívott is, hogy ugye meg akarom hosszabbítani? Meglepődött, mikor mondtam, hogy eszemben sincs.

Abban biztos voltam, hogy nem akarom megkötni ugyanitt ugyanezt, de arról fogalmam sem volt, hogy mit kössek és hol.

Írtam már a barátnőmről, aki még előttem megnyitotta a virágboltját és borzalmasan sikeres lett. Valahol az ő nyomdokait igyekszem követni, azt hiszem. Neki minden olyan könnyen megy, neki mindig szerencséje van az életben. Itt elolvashatjátok a történetét.

Úgy döntöttem, hogy nem csak gondolni fogok arra, hogy vajon ő mit tenne, inkább felhívtam és megbeszéltem vele egy találkozót. Természetesen igent mondott, és miután eleget csacsogtunk egy finom kávé mellett, be is dobtam a nagy kérdést. Megkérdeztem tőle, hogy Ő hol kötött lakásbiztosítást.

Lelkesen kezdett bele a sztoriba, miszerint a férje egy darabig egy elég ismert biztosítási cégnél dolgozott, de utálta. Majd ott hagyta, mert elege volt az elégedetlen ügyfelek folyamatos megkereséseiből és biztosítási alkusz lett egy nagy múltú, fényévekkel korrektebb vállalatnál. Onnantól kezdve a lakásuk és az üzletük biztosítását is oda kötötte meg, nem csak mert ott dolgozik a férje, hanem mert tényleg olyan jó ajánlataik vannak, amiket kár lenne kihagyni.

Lelkiismeretes, vérbeli profik dolgoznak náluk, akiknek a legfontosabb az ügyfél elégedettsége. Erre nagyon nagy hangsúlyt fordít a cég, elképzelhetetlennek tartják, hogy egy ügyfél elégedetlen legyen a szolgáltatásaikkal, a biztosítása minőségével vagy tartalmával.

A pannonsafe cégről van szó. Át is küldte az oldalukat, ahol tájékozódhatok mindenről. Azt mondta, Ő nem akar hülyeséget mondani, hiszen már régóta ugyanazt a biztosítást köti, nem igen nézett mostanában utána a dolgoknak.

Ez az oldaluk: www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas . Talán elfogult vagyok velük szemben, mert a barátnőm ajánlotta, de már első ránézésre is süt az ügyélközpontú szemléletmód az oldalról.

Minden fontos, kiemelkedően lényeges elem könnyen megtalálható helyen van elhelyezve. Ahhoz, hogy valaki biztosítást kössön náluk, az online kalkulátor is segítséget nyújt. Ezzel össze lehet rakni a biztosítást, amit szeretnénk. Ennek ellenére úgy döntöttem, hogy felkeresek egy biztosítási alkuszt, aki segíteni fog abban, hogy tényleg olyan biztosítást kössek, ami nekem tetszik.

Persze, nem minden a jó honlap. Igaz, hogy megnyerő, de úgysem a honlap alapján fogok választani.

A biztosításaik nagyon meggyőzők, pénztárcabarát áron elérhetők, olyan dolgokra nyújtanak fedezetet, amik valóban számítanak. Engem teéjesen meggyőztek, így még pár másik biztosító felkeresése után úgy döntöttem, maradok a barátnőm által is ajánlott pannonsafe biztosításainál. Sok véleményt olvastam, és mind nagyon pozitív hangvételű volt, így úgy döntöttem, hogy adok nekik egy esélyt és velük fogok szerződést kötni.